CİMER ürün şikayet hangi bakanlığa bağlı?
Cimer, dilekçe hakkının ve Anayasa tarafından garanti edilen bilgi hakkının kullanımını kolaylaştırmak için oluşturulan bir PR uygulamasıdır. Cumhurbaşkanlığı Başkanlığı Halkla İlişkiler Bakanlığı’nın sorumluluğunda yürütülür.
CİMER onay yetkilisi kimdir?
Cimer Onay Otoritesi: Yetkili üniversitenin üst düzey yöneticisidir, bu da Cimer portalına davet edilen cevapları görür ve kontrol eder ve nihai onay verir.
Cimere kimin şikayet ettiği gözükür mü?
Cimer bu bilgileri üçüncü taraflara veya kurumlara aktarmaz. Gizliliği sağlamak için, şikayetlere tabi olan insanlar veya kurumlar şikayet eden kişinin kimlik bilgilerine erişemez.
CİMER’e yazılan yazılar ne zaman sonuçlanır?
Dilekçe yasasının bir parçası olarak CIMER başvuruları ve bilgi hakkı, belirli yasal prosedüre bağlı olarak işlenir ve başvurunun türüne bağlı olarak 30 gün veya 15 iş günü içinde cevaplanmalıdır.
CİMER’e şikâyet ettikten sonra ne olur?
Şikayet durumunda, Cimer personeli bunu gerekli görürse, kimlik ve iletişim bilgileri başvuran lehine gizlenebilir. Bu durumda, başvuranın kimliği ve iletişim bilgileri işlenir ve tamamlanır.
CİMER’e nasıl şikayetçi olabilir?
Cimer, e-devlet veya başkanlık web sitesi aracılığıyla şikayet edilebilir. Buna ek olarak, semptomlar ve sorular göndererek iletişim başkanlığına bir mektup veya faks gönderildiği ALO 150 telefon hattının kullanılması gönderilir.
CİMER başvurusu ne işe yarar?
Cimer, dilekçe hakkı ve bilgi alma hakkı için kamu hizmeti için elektronik bir araçtır. Cimer, Halkla İlişkiler İletişim Bakanlığı Başkanlığı’nın sorumluluğunda yürütülmektedir.
CİMER şikayetleri dikkate alınıyor mu?
Cimer’e yazılan sorunlar aynı kuruma aktarılır. Oraya atanan biri cevap verecek ve bu cevap size gönderilecek. CIMER şikayetleri askeri veya polis kuruluşları gibi okullarda ve uyarılmış veya başlatılan prosedür olarak dikkate alınmaktadır.
Cimere şikayet edilip edilmediğimi nasıl öğrenirim?
Şikayet edip etmediğimi nasıl öğrenebilirim? Şehrin adliye binasına veya şikayet ettiğinize inandığınız yere giderek banka “kamu savcılığı” nı bulabilirsiniz.
Memur amirini cimere şikayet edebilir mi?
Yetkililer, üstleri veya kurumları tarafından kullanılan idari önlemler ve işlemlerden şikayet etme hakkına sahiptir.
CİMER’e günde kaç kez şikayet edilir?
13. Cimer için günde kaç uygulamaya başvurabilirim? Hizmetin internetteki herkes için ve ALO 150 üzerinden sağlıklı ve eşit bir şekilde karşılık gelmesini sağlamak için oluşturulan CIMER sistemi için başvurabilirsiniz.
CİMER şikayet kimlik gizliliği nasıl yapılır?
Bu bilgiler, Cimer yetkililerinin genel koordinatörlerinden ve Cimer ve Cimer Bakanlığı genel koordinatörlerinden gizlenebilir. Kimlik ve iletişim bilgileri şikayet uygulamalarında gizlenemez.
Cimere özel sektör şikayet edilir mi?
Özel sektör CIMRE’den şikayet ediyor mu? Kamu kurumları ve kuruluşları hakkında yalnızca şikayetler, gereksinimler, öneriler veya bilgiler toplanabilir. Özel sektörde çalışan veya tüketici olarak özel yasal kişilikler aracılığıyla CIMRE için başvuramayan hizmetler alan kişiler.
CİMER’e şikâyet ettiğim kişi beni görebilir mi?
Şikayetçinin bilgileri aktarılırsa, şikayetçi hasar görebilir. Öğrenemezsin.
Şikâyet edenin kimliği açıklanır mı?
Genel olarak, muhabirin muhabirinin kimliği gizli tutulur. Bu, bildirimin güvenliğini sağlamak için yasal olarak korunmaktadır. Mesajın anonim olarak oluşturulabileceği ve kullanıcının kimliğini önlemek için gerekli önlemlerin alınabileceği belirtilmiştir.
Ev sahibi CİMER’e şikâyet edilir mi?
· Kiracının Hakları: Kiracının kira fiyatından yürüyüşü kabul etmesi gerekmez. Bu durumda, kiracı aşağıdaki adımları yerine getirebilir: Bu şikayet prosedürü: kiracı, kiralama şirketi nerede şikayet edeceğinizi nerede artırabilir? Sorunun cevabını çağırırsanız, Başkanlık İletişim Merkezi’ne (CIMER) şikayet edebilirsiniz.
Replika ürün nereye şikayet edilir?
Taklit ürünleri sosyal medya veya diğer çevrimiçi alışveriş sayfaları aracılığıyla satılıyorsa, marka sahipleri kamu savcısına başvurarak şikayet etme hakkını kullanabilirler.
Ürün şikayeti nereye yapılır?
Şahsen veya avukat aracılığıyla; Tüketici Bilgi Sistemi (TüBnes) (TüBIS) (TüB bakiyesi) (TüB dengesi) (TüBnes), tüketici tahkim komiteleri için el, posta, posta veya elektronik ortam yoluyla başvurabilir.
ALO 130 ürün güvenliği ihbar ve şikayet hattı nedir?
ALO 130 Ürün Güvenliği ve Şikayet Hattı Torkiye’deki her yerinden sorumlu birimlerde endüstriyel ürün ve semptomlardan sorumlu olan Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, ALO 130 ürün güvenliği ve şikayet hattına aktif bir hizmet sunmaktadır.
Hakkımda CİMER üzerinden yapılan bir şikayet var mı?
Siz veya şikayetin içeriği hakkında bir şikayette bulunup vermediğinizi öğrenmek isterseniz, önce Cimer veya çevrimiçi (e-devlet aracılığıyla) size başvurarak talep edebilirsiniz.